Megvizsgáljuk a webáruházad UI / UX és konverzió optimalizálási szempontok alapján és rávilágítunk a hiányosságokra.
Túl kevés a megkeresés, illetve vásárlás, hiába hirdetsz.
Növelni szeretnéd a megkeresések, illetve vásárlások számát anélkül, hogy többet költenél a marketingre.
Tudod, hogy valami nem jó és régóta keresed a megoldást.
Szeretnéd, ha egy hozzáértő csapat átnézné és rávilágítana a problémákra, amik elkerülték a figyelmed.
Belefáradtál, hogy fizetned kell a megszegett ígéretekért
Olyan hozzáértő csapattal szeretnél együtt dolgozni, aki garantálja, hogy megoldja a problémád.
Töltsd ki az alábbi űrlapot és kérd DÍJMENTES elemzésünket. Az elemzést az álltalad megadott email címre videó formában küldjük el.
Az adatok megadása után, átnézzük webshopod, majd egy személyre szabott videót küldünk neked arról, hogyan tudod a webáruházad konverzióját növelni és rávilágítunk a hiányoságokra.
Sütiket használunk a jobb élmény érdekében, melyek elfogadása szükséges az oldal egyes funkcióinak működéséhez. Ha nem járulsz hozzá, bizonyos funkciók korlátozódhatnak.
Funkcionális
Always active
A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.
Preferenciák
A technikai tárolás vagy hozzáférés az előfizető vagy felhasználó által nem kért preferenciák tárolásának legitim céljához szükséges.
Analitika
Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.