Amikor elindulsz egy webshopos szolgáltatással, kezdetben egy minimális termékkínálattal, akkor elég lehet egy előre elkészített, sablonos alapú megoldás. Feltéve, ha a termékeid nem annyira speciálisak és elegendő hozzájuk egy bérelt (dobozos) webáruház megszabott keretrendszere. De mi van, ha nem? Milyen esetekben lesz szükséged már az első perctől kezdve egy egyedi fejlesztésű webáruházra?
Nos, egyszerű válaszként mondhatnánk azt: ha egyedi igényeid vannak. Ami igaz, viszont mik is ezek a sajátos igények? Mi alapján érdemes átgondolni, mérlegelni, hogy egy dobozos megoldás lesz a jó, vagy már rögtön az elején vágj bele egy egyedi webáruházba?
Nézzük meg részletesebben!
Ha nem akarsz korlátok között működni
Kezdő webáruházként, ha még nem tudod pontosan, hogy később milyen funkciókra lesz szükséged, de már most nagyratörő terveid vannak és nem szeretnéd a webshopodat, és ezáltal a tudatodat is bekorlátozni, akkor az egyedi webáruház biztosítja neked azt a rugalmasságot, skálázhatóságot és testreszabhatóságot, amelyre a céged fejlődésével egyetemben a webáruházadnak is szüksége lesz.
Már most nagy volumenű értékesítéssel rendelkezel
Például divatmárkaként vagy elektronikai nagykereskedőként. Hiszen a nagy mennyiségű forgalmat és tranzakciót egy webáruháznak tudnia kell kezelni anélkül, hogy lelassulna vagy összeomlana.
Speciális terméked vagy szolgáltatásod van
Mert az ilyen vállalkozások gyakran igényelnek egyedi igényekre szabott funkciókat, például komplex termékkonfigurátorokat, amelyek lehetővé teszik a vásárlóknak, hogy saját igényeik szerint válasszák ki a termékeket.
Nagy és összetett termékportfólióval rendelkezel
Ha például szerszámokat és gépeket árulsz, mert ilyen esetben szükség lehet egyedi keresési és szűrési funkciókra, hogy könnyen megtalálható legyen a megfelelő termék a vásárlók számára.
Nemzetközi piacra célzol
Vagyis, ha több nyelven és valutában is értékesíted a termékeidet, akkor az egyedi fejlesztésű webáruház segít a többnyelvű és többvalutás megoldásokban, valamint a különböző piacokra szabott funkciókban és fizetési módokban.
Ahogy eddig is olvashattad, a tevékenységed során felmerülhetnek olyan speciális funkciók, mint:
a termékkonfigurátorok, amelyekkel a vásárlók a választás során testre szabhatják a termékeket a saját igényük szerint (pl. szín, méret, anyag, stb.)
komplex keresési és szűrési lehetőségek
többnyelvű és többvalutás támogatás, amellyel anélkül lehet több piacon értékesíteni, hogy különálló webáruházakat tartanánk fenn,
és amelyeket egy sablonos, dobozos webshop nem biztos, hogy tud biztosítani a számodra.
Azonban egy egyedi fejlesztésű webáruház nemcsak ezekben segít, de akár integrált hűségprogramokat és ügyfélmenedzsment rendszereket is képes kezelni, ami hozzájárul a vásárlói hűségprogramok és személyre szabott ajánlatok nyújtásához. Illetve, egyedi fizetési és szállítási opciókat is biztosít a céged számára.
Természetesen az egyedi fejlesztésű webáruháznak a kialakítása időigényesebb és költségesebb, azonban lehetővé teszi a rugalmasságot, testreszabhatóságot, egyedi funkciókat, a skálázhatóságot, és a megbízhatóságot.
Ezáltal a webshopod korlátok nélkül fejlődhet, ami versenyelőnyhöz juttat a piacon, és nem utolsó sorban kontrollálni tudod az üzleti folyamataidat, ami hatékonyabb működést és jobb eredményeket tesz lehetővé.
És mi hogyan tudunk ebben segíteni neked? Foglalj online egy időpontot és nézzük meg, mire van szükséged!